Overzicht #
Sohub maakt gebruik van de microsoft Power Apps omgeving. Deze omgeving zorgt er onder andere voor dat alle weergaves doorheen de applicatie gelijkt zijn.
Het scherm van de app is onderverdeeld in 3 belangrijke onderdelen.
1. Menu #
Het menu zorgt voor een eenvoudige navigatie tussen de verschillende pagina’s. Via het menu zal u steeds op de overzicht pagina van het desbetreffende onderwerp terecht komen.
Bovenaan het menu kan u onder het tabje “recent” uw laatst bewerkte items terugvinden. Mocht u bepaalde items hebben “vastgemaakt” kan u deze terugvinden onder het tabje “Vastgemaakt”. Hoe je een item vastmaakt vind je hier.
2. Actiebalk #
De actiebalk geeft weer welke acties beschikbaar op het huidige overzicht of formulier. Afhankelijk van de toegangen die toegekend zijn heeft u toegang tot diverse opties.
Courante opties die je terugvind in deze balk zijn “Nieuw”, “Opslaan” & “Verwijderen”.
3. Overzicht/Weergave of formulier #
Afhankelijk van de pagina waarop u zich bevindt zal u een overzicht vinden van de items of een formulier voor een specifiek item.
Het overzicht geeft een lijst weer van de items waar u toegang toe heeft. Als u op een item klikt kan u de gegevens raadplegen, en indien gewenst aanpassen.
In een formulier kunt u gegevens aanpassen van het desbetreffende item.