Ga naar de inhoud
Xeweb – Docs

Xeweb - Docs

  • Documentatie
    • Sohub
  • Support
  • Changelogs
    • Sohub

Sohub

30
  • 1. Algemeen
    • 1.1 Wat is sohub?
    • 1.2 Overzicht App
    • 1.3 Begrippenlijst Sohub
    • 1.4 Wie heeft toegang tot welke data?
    • 1.5 Velden automatisch invullen
    • 1.6 Tot welke gegevens heb ik toegang?
    • 1.7 Gegevens verwijderen
    • 1.8 Mobiele toegang
    • 1.9 Eigen weergaven maken
  • 2. Activiteitmomenten
    • 2.1 Activiteitmoment toevoegen
    • 2.2 Deelnemers & vrijwilligers toevoegen aan activiteitmoment
    • 2.3 Activiteitenmoment verwijderen
    • 2.4 Moment kopiëren
  • 3. Deelnemers & vrijwilligers
    • 3.1 Persoon toevoegen & bewerken
    • 3.2 Persoon archiveren
    • 3.3 Persoon verwijderen
  • 4. Algemene gegevens
    • 4.1 Organisaties beheren
  • 5. Beheer
    • 5.1 Een nieuwe gebruiker toevoegen
    • 5.2 Team(s) van gebruiker wijzigen
    • 5.3 Fiatteren van gegevens
    • 5.4 Definitief verwijderen van gegevens
    • 5.4 Team toevoegen
  • 6. IT Beheer
    • 6.1 Power Platform admin center
    • 6.2 Begrippen
    • 6.3 Gebruikers toevoegen aan een omgeving.
    • 6.4 Testen als “gebruiker”
  • 7. Analyse
    • 7.1 Power BI Rapport
    • 7.2 Power Bi Rapport Uploaden naar Powerbi Online
    • 7.3 Login gegevens rapport aanpassen
    • 7.4 Gegevens gebruiken importeren in excel
Categorieën bekijken
  • Home
  • Documentatie
  • Sohub
  • 1. Algemeen
  • 1.3 Begrippenlijst Sohub

1.3 Begrippenlijst Sohub

1 min leestijd

Opgelet Voor inhoudelijke begrippen verwijzen we door naar het sectoraal woordenboek van Samenlevingsopbouw.

Hier kan u een lijst vinden van begrippen die gebruikt worden binnen Sohub en deze documentatie. 

 

Overzicht/Weergave #

Een overzicht of een weergave is een lijst van items. In deze lijst worden bepaalde gegevens van de items in kwestie overzichtelijk weergegeven. Dit overzicht is steeds de start om een nieuw item aan te maken.

Item #

Dit kan zowel een persoon, activiteitmoment, locatie, … ect zijn. Het is een stukje info dat aangemaakt kan worden in Sohub.

Formulier #

In een formulier bewerk je de gegeven van een item. Alle formulieren binnen sohub hebben een gelijkaardige layout.

Actiebalk #

De actiebalk geeft weer welke functie mogelijk zijn op de huidige pagina. Veel voorkomende functies zijn “Nieuw”, “Opslaan” of “Verwijderen”.

 

Eigenaar #

Elk item in Sohub heeft een eigenaar. Dit is bijna altijd een team. Alle leden van het team hebben toegang tot dit stukje data. De eigenaar wordt steeds rechtsboven weergegeven in een formulier.

 

Persoon #

Een persoon zijn zowel deelnemers als vrijwilligers. Zo kunnen gekoppeld worden aan activiteitmomenten. Afhankelijk van u organisatie kan u specifieke info toevoegen aan de persoon in kwestie.

 

Team/Afdeling/Project #

Het team is de groep mensen waar je data mee gedeeld wordt. Dit kan per item verschillend zijn. Afhankelijk van je organisatie is een team op basis van een afdeling of project. Meer info omtrent wie toegang heeft tot welke data vind u hier.

Geüpdatet op februari 17, 2021
Actiebalk, deelnemer, Eigenaar, formulier, menu, Overzicht, persoon, team, vrijwilligers, weergave

Wat zijn je gevoelens

  • Blij
  • Normaal
  • Verdrietig
1.2 Overzicht App1.4 Wie heeft toegang tot welke data?
Table of Contents
  • Overzicht/Weergave
  • Item
  • Formulier
  • Actiebalk
  • Eigenaar
  • Persoon
  • Team/Afdeling/Project

Recente berichten

  • Hello world!

Recente reacties

  • A WordPress Commenter op Hello world!

Archieven

  • februari 2021

Categorieën

  • Uncategorized

Meta

  • Login
  • Berichten feed
  • Reacties feed
  • WordPress.org
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • E-mail
Xeweb – Docs
Met trots aangedreven door WordPress.
Loading...

Link invoegen/bewerken

Geef de URL van de bestemming

Of link naar bestaande inhoud

    Geen zoekopdracht term opgegeven. Recente items worden getoond. Zoek of gebruik de pijltoetsen omhoog en omlaag om een item te selecteren.