5.2 Team(s) van gebruiker wijzigen

De teams waar een gebruiker lid van is kan aangepast worden door de beheerders van de organisatie. Ook teamverantwoordelijke kunnen binnen hun teams personen toewijzen aan andere teams.
Een gebruiker kan lid zijn van meerdere teams, en dus toegang krijgen tot gegevens van diverse teams.

 

Om de teams van een gebruiker te wijzigen, selecteer u eerst het tabbblad “Beheer” onderaan in het menu. Het menu wijzigt en geeft u toegang tot de optie “Gebruikers”. Hier vindt u een overzicht van alle gebruikers binnen uw organisatie.

U selecteert de gebruiker waarvan u de teams wenst te wijzigen. In het gebruikersformulier vind u rechtsonder het tabje “Lid van de volgende teams”. 

Teams toevoegen #

Om een gebruiker toe te voegen aan een nieuw team selecteert u “Bestaande team toevoegen”. U kan nu een teams selecteren door te zoeken op naam, of door op het vergrootglas te klikken. U selecteer het juiste team in de lijst en deze wordt toegevoegd aan de gebruiker. De gebruiker heeft nu toegang tot de gegevens van het team.

Teams verwijderen #

Om een gebruiker te verwijderen uit een team selecteert u het team in het tabje “Lid van volgende teams”. Daarna kiest u voor “wissen”. De gebruiker heeft nu geen toegang meer tot de gegevens van het team.